Gebruik van de website
Ik vind de geschikte signalering niet terug op de site, kan ik mijn eigen etiket of bord personaliseren?
Zeker en vast. U vindt tal van personaliseerbare producten in verschillende categorieën zoals borden en pictogrammen of etiketten. Daarnaast kunt u ook via onze online personalisatietool, Seton Creator, producten ontwerpen, visualiseren en daarna online bestellen.Voor een gepersonaliseerde kostenraming kunt u ons contacteren op het nummer 0800 020 5883 of via contact@seton-signalering.nl.
Bestaat er een webapplicatie om producten zelf te personaliseren?
Dat klopt. Wij hebben onder de naam Seton Creator een webapplicatie ontwikkeld waarmee u verschillende producten op onze website zelf kunt ontwerpen, visualiseren en daarna online bestellen. Op deze pagina vindt u een handig overzicht van alle beschikbare Creator webapplicaties. Deze lijst wordt bijgewerkt wanneer een nieuwe applicatie beschikbaar is.Stelt u zich vragen over het gebruik van deze webapplicaties? Raadpleeg dan de toegewijde FAQ pagina met alle veelgestelde vragen.
Kan ik de catalogus online inkijken?
Bekijk hier onze online catalogus hier. Als u een papieren exemplaar wenst, kunt u dit formulier invullen om een aanvraag te verzenden.Hoe kan ik een staal aanvragen?
Als u het logo « Gratis staaltjes » naast het door u geselecteerde product ziet staan, kunt u een e-mail sturen naar contact@seton-signalering.nl met de gewenste referentie en uw correcte adresgegevens. Het gevraagde staal wordt u vervolgens zo snel mogelijk opgestuurd.Mijn account & mijn bestellingen
Ik heb reeds een account bij Seton, waarom kan ik mij dan niet aanmelden op de site?
U heeft wellicht een account bij ons dat gecreëerd werd tijdens uw telefonische bestellingen of uw bestellingen via fax. Om uw aankopen online te kunnen doen, moet u zich aanmelden met uw webaccount, of een webaccount aanmaken.Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
U kunt zich onmiddellijk aanmelden op onze login-pagina, en vervolgens uw gegevens aanpassen.Kan ik mijn bestellingen via e-mail versturen?
Ja. U kunt uw bestellingen, prijsaanvragen, enz. sturen naar contact@seton-signalering.nlHoe kan ik mijn bestellingen plaatsen?
U kunt uw bestellingen plaatsen:
- Op onze website www.seton-signalering.nl
- Via telefoon, op het nummer 0800 020 5883
- Per e-mail naar contact@seton-signalering.nl
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via wachtwoord vergeten. U ontvangt vervolgens zo snel mogelijk een bevestigingsmail.Ik plaats een bestelling voor het buitenland. Wat zullen de verzendkosten zijn?
Wanneer u een bestelling plaatst op de site, worden de verzendkosten aangeduid als “op aanvraag”. U ontvangt dus een offerte van de verzendkosten, specifiek voor uw bestelling en uw leveringsadres. Het volstaat om deze offerte terug te sturen met uw goedkeuring, om de bestelling te bevestiging.Levering, Tracking & Retour
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Afhankelijk van uw bestelbedrag, bedragen de verzendkosten:
- € 6,95 excl. btw voor elke bestelling
*Enkel geldig op bestellingen die in Nederland geleverd worden, met uitzondering van zware en omvangrijke producten, winterproducten en producten met specifieke leveringskosten.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen (tracking)?
U kunt hiervoor onze commerciële dienst contacteren op het nummer 0800 020 5883.Hoe kan ik een product of bestelling retourneren?
Gelieve onze commerciële dienst te contacteren op het nummer 0800 020 5883 indien u een product of bestelling wilt retourneren. Consulteer onze pagina algemene voorwaarden voor meer informatie.Hoe lang heb ik bedenktijd?
Uw herroepingsrecht geldt tot 30 dagen na de dag waarop uw bestelling geleverd wordt. Gebruik deze bedenktijd om ons te contacteren en op de hoogte te brengen van het eventuele probleem met uw bestelling.Zijn spoedleveringen (24/48u) mogelijk?
Ja, wij kunnen uw bestelling al de daaropvolgende dag of binnen de 48 uren leveren, als de bestelde goederen voorradig zijn, en als u uw bestelling voor 15u geplaatst heeft.Wordt er ook geleverd buiten Nederland?
Ja, wij bieden u de mogelijkheid om uw bestelling te laten leveren in het buitenland. Gelieve onze offertedienst te contacteren op het nummer 0800 020 5883 voor een offerte van de specifieke verzendkosten.Mag mijn leveringsadres verschillen van mijn factuuradres?
Ja, u dient dit enkel te vermelden wanneer u zich aanmeldt op uw account. U kunt eenzelfde adres opgeven voor de levering en de facturatie, of u kunt kiezen voor 2 verschillende adressen.Contact & Inschrijvingen
Kan ik op uw website een catalogus bestellen?
Ja, het volstaat om het formulier Aanvraag catalogus in te vullen.Hoe kan ik me uitschrijven op uw nieuwsbrief?
Wenst u niet langer onze nieuwsbrief te ontvangen, stuur dan een e-mail naar contact@seton-signalering.nl en vermeld uw gegevens, alsook het e-mailadres waarop u niet langer onze e-mails wilt ontvangen.Ik wens de catalogus niet langer te ontvangen. Hoe kan ik me uitschrijven?
Contacteer onze commerciële dienst op het nummer 0800 020 5883 om de catalogus niet langer te ontvangen. Het is mogelijk dat u de eerstvolgende 3 maanden nog steeds een catalogus ontvangt, doordat het versturen van ons drukwerk enkele maanden op voorhand geregistreerd wordt. Na deze periode ontvangt u geen enkele catalogus meer.Betaalmethoden
Hoe kan ik betalen?
Wij aanvaarden online betalingen met VISA en Mastercard. Om uw producten zo snel mogelijk geleverd te krijgen, raden wij u aan uw aankopen te betalen via bankkaart. U geniet dan ook van gratis levering.U kunt ook achteraf betalen na ontvangst van de factuur, binnen de 30 dagen via overschrijving.