Hoe kan ik betalen?
Betalen
Betaalmethode | Informatie |
---|---|
Betaal gemakkelijk en veilig met uw VISA of MASTERCARD creditcard. Uw kaartgegevens zijn te allen tijde beveiligd door SSL-encryptie en de https omgeving. Uw bestelling wordt meteen verwerkt. Om uw producten zo snel mogelijk geleverd te krijgen, raden wij u deze betaalmethode aan. |
|
Veilig en snel betalen via uw Nederlandse bank. U wordt doorverwezen naar uw vertrouwde internetbankieromgeving na de bevestiging van de bestelling. Daarna kunt u inloggen en betalen via uw bankaccount. U ontvangt onmiddellijk een bevestiging van de bestelling. We verwerken uw bestelling meteen. Om uw producten zo snel mogelijk geleverd te krijgen, raden wij u deze betaalmethode aan. |
|
Achteraf betalen | Betalen via overschrijving binnen de 30 dagen na ontvangst van de factuur. |
De gebruikelijke leveringskosten gelden bij deze betaalmethoden.
Om het even welke betaalmethode u kiest, wordt er altijd een factuur verzonden naar het e-mailadres van uw webaccount.
Lees ook onze algemene voorwaarden pagina voor alle informatie i.v.m. de betalingsvoorwaarden.
Contacteer ons
Een vraag, een opmerking of een specifieke behoefte? Onze specialisten staan klaar om u verder te helpen. U kunt onze klantendienst op verschillende manieren bereiken.
Telefoon: 0800 020 5883
Contacteer ons via telefoon op:
Maandag - donderdag: 8u30-17u30.
Vrijdag: 8u30 - 16u30.
E-mail: contact@seton-signalering.nl
E-mail een medewerker. We beantwoorden uw e-mail zo snel mogelijk.
Chat: Start een livechat
Chat met een medewerker.
Maandag - donderdag: 8u30-17u30.
Vrijdag: 8u30 - 16u30.
Veelgestelde vragen
Wij hebben de veelgestelde vragen voor u verzameld en per onderwerp weergegeven op onze FAQ pagina. Neem even een kijkje, misschien staat uw vraag er tussen.